Pages

Monday 19 February 2018

KELEBIHAN BERKUNJUNG KE SHAKLEE HOME OFFICE.

Assalamualaikum dan hai semua. Hari ni Anie nak kongsikan apakah kelbihan yang anda boleh dapati apabila ke Shaklee Home Office (SHO) di Sunway Geo. Setelah hampir mececah setahun SHO dibuka di bangunan baru di Sunway Geo barulah pertama kali ANie berjaya menjejakkan kaki ke sana iaitu pada 2 Januari 2018.

Apa kelebihan kalau pergi SHO ni? Banyak kelebihannya Antaranya ialah anda akan dapat aura yang sangat mengujakan tau. Seronok sangat dapat tengok, pegang dan ambil sendiri produk Shaklee yang anda ingin beli dan yang paling pentingnya anda bebas untuk berselfie, bervideo atau live di FB dengan mana-mana produk kesukaan anda. Perasaan teruja tu memang sangat luar biasa.

Kalau sebelum ni, sekiranya anda ingin membeli produk Shaklee, anda perlu melalui kaunter yang disediakan tetapi tidak lagi di SHO. Di SHO, anda hanya perlu mengambil bakul yang disediakan, kemudian masukkan produk yang ingin anda beli dan terus ke kaunter untuk membayar.

Ambil punya ambil, bila bayar kat kaunter tengok resit dah berjaya membuat pembelian sebanyak 150 UV. Luar biasa aura membeli secara terus di SHO ni tau. Kalau sebelum ni payah je rasa nak capai 150 UV tu tapi bila produk depan mata memang senang je nak capai UV untuk melayakkan anda mendapat bonus.

Kalau anda berminat nak membeli -belah di SHO anda perlulah mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu. Anda bolehlah mendaftar keahlian di bawah ID Anie iaitu 1213763. Selepas mendaftar dengan yuran keahlian serendah RM79.50, anda layak mendapat potongan harga sehingga 25% untuk setiap produk Shaklee.

Jom saksikan keTERUJAAN Anie semasa pertama kali menjejakkan kaki di SHO.


No comments:

Post a Comment