Pages

Monday 5 February 2018

PENYELESAIAN MASALAH KEBAS TANGAN DAN KAKI.

Dah lama menderita akibat kebas-kebas tangan atau kaki? Sememangnya akan mengganggu rutin harian kita kerana terpaksa menangguhkan kerja-kerja berat yang melibatkan pergerakan tangan atau kaki. Jom baca ini sampai habis. Hari ini anie nak kongsikan sesuatu yang boleh membantu anda dalam masalah sebegini.




PENYELESAIAN KEBAS TANGAN ATAU KAKI :
  1. VIVIXMembantu dalam memperbaiki sel-sel, melancarkan perjalanan darah seterusnya merawat dalam masalah kebas serta dapat membantu dalam menurunkan paras kolesterol.
  2. B-Complex : Kebas pada anggota badan merupakan tanda badan kita kekurangan vitamin B12. Jadi, pengambilan vitamin B Complex amat sesuai kerana mengandungi 8 jenis vitamin B termasuk vitamin B12. B Complex Shaklee merupakan kumpulan vitamin B yang paling lengkap.
  3. Omega Guard : Minyak ikan berfungsi sebagai anti-radang pada sendi dan saraf. Rasa kebas juga boleh disebabkan oleh masalah sistem saraf yang lemah. Ia juga berfungsi untuk melancarkan aliran darah ke seluruh badan. Omega Guard Shaklee adalah bebas daripada logam berat kerana telah melalui proses penyulingan yang ketat dan terkawal sebanyak tiga kali. Minyak ikan Shaklee diekstrak daripada isi ikan dan bukannya daripada hati (liver). Hati adalah tempat pemprosesan segala bahan kimia yang masuk ke dalam badan. Jadi, ia kurang sesuai untuk dijadikan sumber minyak ikan yang selamat.
  4. Ostematrix : Pil kalsium ini sangat berkesan untuk membantu proses pengecutan pada otot dan saraf dengan sempurna supaya tekanan darah dapat berjalan dengan lebih lancar. Turut membantu penyerapan kalsium ke dalam badan dan memperkuatkan tulang dan gigi.

Selain daripada itu gabungan set ini ia mampu mengatasi stress, mengurangkan masalah tekanan darah tinggi, membantu tidur yang lebih lena, mengurangkan lenguh-lenguh pada badan, mendapat kulit yang lebih cantik, serta mengelakkan masalah sembelit.



No comments:

Post a Comment