Pages

Sunday 2 September 2018

GARLIC BANTU MASALAH KEPUTIHAN WANITA



Uols tahu tak? Garlic atau bawang putih ini merupakan antibiotik semulajadi untuk tubuh. Garlic juga sangat bagus bagi mencegah dan mengawal masalah keputihan dalam kalangan wanita.

Ramai wanita menganggap cerita tentang masalah alat sulit kepada orang lain sebagai suatu keadaan yang memalukan dan terlalu peribadi. Hakikatnya masalah keputihan adalah perkara yang tidak asing bagi wanita.


Statistik menunjukkan 75% wanita yang telah berkahwin berdepan dengan masalah keputihan disebabkan oleh aktiviti seksual. Kebanyakan wanita tidak sedar bahawa mereka mudah terdedah dengan risiko keputihan dan akibat masalah ini, malah hanya menganggap ianya hanya petanda lazim sebelum kitaran haid.

Sebenarnya, setiap wanita perlu mempunyai pengetahuan asas yang mampu membezakan pengeluaran lelehan lendir pada faraj secara semulajadi dengan masalah yang serius dan memerlukan rawatan lanjut.

Jadi, di sini anie nak kongsikan tentang kebaikan mengamalkan makan garlic. Tapi anie faham, bukan semua orang suka makan bawang putih kan? Uols bolehlah cari penyelesaiannya dengan mencari tablet bawang putih.

Anie merupakan seorang yang setiap hari mengambil garlic. Garlic yang anie makan ni  merupakan yang ditanam secara organik di California, USA. Ia tak disembur dengan bahan perosak dan dipilih dari jenis yang berkualiti. Cara buat ia eksklusif tau.

Secara klinikal, ia diproses tanpa haba untuk kekalkan satu bahan hebat dalam Garlic iaitu Allicin aktif. Penghasilannya juga ada ditambah dengan 2 ekstrak herba iaitu Rosemary dan Spearmint. 

Jadi, rasa dan bau dia sangat menyenangkan. Setiap 2 tablet Garlic ini bekalkan 1000mg ekstrak Garlic tulen yang menyamai 2 ulas garlic segar.

Kaum hawa elok sangat tau amalkan makan garlic ni kerana ia sangat berkesan untuk masalah keputihan. Pengambilan garlic secara konsisten juga mampu mengelakkan kaum hawa daripada terkena keputihan. 

cara cara elak keputihan, keputihan, cara pulih keputihan sebelum menyebabkan jangkitan kuman pada rahim

Bagi yang memang ada masalah keputihan, garlic boleh bantu mengawal masalah keputihan. Pilihan ditangan uols, nak makan bawang putih ataupun tablet bawang putih. 

Anie memang tak lalu nak telan garlic macam tu sahaja, jadi setiap hari anie akan telan sebiji tablet bawang putih. Mudah je untuk dimakan dan dibawa ke mana sahaja.



Untuk maklumat lanjut boleh terus klik sini!
klik sini!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=051b924caaec65378fb0ef6356723e13

No comments:

Post a Comment